Pomůžeme Vám vytipovat a vybrat adekvátní kandidáty na exekutivní pozice, a to včetně vyhodnocení jejich vhodnosti.V případě potřeby jsme schopni, ve spolupráci s našimi partnery, zajistit i služby náboru středního a vyššího managementu, a to i formou headhuntingu.
Dodávka ICT vybavení
Klientům poskytujeme mimo ICT služeb i dodávky hardwarových a softwarových produktů dle specifikace zákazníka.Jsme schopni dodat zařízení i formou pronájmu.
Inventarizace
Outsourcovaná profesionální služba zajišťující splnění zákonné povinnosti inventarizace a majetku a závazků. Inventuru provádí naši proškolení zaměstnanci, v rámci procesu se mapuje nakládání s majetkem organizace a soulad s vnitřní podnikovou směrnicí. Nabízíme i tvorbu nových majetkových směrnic. Inventura majetku provedená externí firmou zajišťuje objektivní výstup.
Projektový management
Máme individuální přístup k projektům, které řídíme především dle světového standardu PRINCE2. Společně se zákazníkem se podílíme na definici a příprav projektových záměrů vedoucích ke zlepšení fungování organizace. Pomáháme nejen s konkrétním projektem, ale i s tvorbou metodiky řízení (interních) projektů.
Analýza podnikových procesů
V rámci naší působnosti spolupracujeme se zákazníky na analýzách a zpracování podnikové architektury dle standardů (především dle standardu TOGAF) a následně na vývoji softwarových nástrojů pro řízení podnikových procesů. V rámci těchto služeb poskytujeme např.: high-level analýza podnikových procesů; definice návazností procesů v organizace vůči ICT systémům; zpracování kompletní dokumentace podnikové architektury.
Správa zdravotnických prostředků
Disponujeme agenturním přístupem v Registru zdravotnických prostředků. Klientům proto nabízíme zpracování ohlášení činnosti osoby a notifikaci zdravotnických prostředků, správu ZP včetně individuálního poradenství, školení zaměstnanců pro práci s registrem RZPRO, žádosti o certifikáty i klinické zkoušky.
Ochrana osobních údajů (GDPR)
Nabízíme komplexní řešení pro soulad s Evropskou směrnicí GDPR sestavené individuálně dle potřeb klienta a struktury společnosti. Řešení sestavujeme na základě vstupního auditu obsahujícího mj. analýzu připravenosti. V rámci fáze implementace probíhá realizace navržených a schválených opatření.
EA (enterprise architect)
Pomůžeme vám vytvořit základnu znalostí o podnikové architektuře, popsat cíle organizace, způsoby jejich dosažení skrz podnikové procesy, dostupná aktiva a návazné technologie a informační systémy.
Projekty a spolupráce
Podívejte se, co všechno již máme za sebou.
Ministerstvo kultury
Zajištění formulářového řešení hodnocení žádosti o granty/dotace - ověřovací provoz
Ministerstvo kultury
Zajištění formulářového řešení hodnocení žádosti o granty/dotace - ověřovací provoz
Equica
Návrh/revize návrhu ICT architektury MV ČR CzechPOINT, FN Královské Vinohrady, FN Brno, konzultace k projektu MORIS a ke Správě základních registrů.
Equica
Návrh/revize návrhu ICT architektury MV ČR CzechPOINT, FN Královské Vinohrady, FN Brno, konzultace k projektu MORIS a ke Správě základních registrů.
Ústav zdravotnických informací a statistiky
Dočasné posílení personálních kapacit Helpdesku eReg a správy majetku v rozsahu 3 FTE. Proškolení zaměstnanci docházeli v rámci projektu v období 1/2017–12/2017 do areálu SZÚ a poskytovali primárně technickou podporu systému eReg se zaměřením na registry RZPRO, NRPZS, JSU. V oblasti správy majetku byla poskytována evidence, vyřazování a pravidelná inventarizace.
Ústav zdravotnických informací a statistiky
Dočasné posílení personálních kapacit Helpdesku eReg a správy majetku v rozsahu 3 FTE. Proškolení zaměstnanci docházeli v rámci projektu v období 1/2017–12/2017 do areálu SZÚ a poskytovali primárně technickou podporu systému eReg se zaměřením na registry RZPRO, NRPZS, JSU. V oblasti správy majetku byla poskytována evidence, vyřazování a pravidelná inventarizace.
Ministerstvo životního prostředí
Kompletní či dílčí poradenské služby v souvislosti s přípravou Žádostí o poskytnutí dotace v rámci programového období 2014–2020 u projektů realizovaných z IROP a poskytování odborného poradenství a konzultací, zpracovávání posudků a analýz vztahujících se k Žádostem o poskytnutí dotace.
Ministerstvo životního prostředí
Kompletní či dílčí poradenské služby v souvislosti s přípravou Žádostí o poskytnutí dotace v rámci programového období 2014–2020 u projektů realizovaných z IROP a poskytování odborného poradenství a konzultací, zpracovávání posudků a analýz vztahujících se k Žádostem o poskytnutí dotace.
Praha 14
Zpracování protokolu jako podkladu pro vyřazení prostředků ICT, počítače, notebooky, servery, síťové prvky, monitory,, software a další příslušenství v celkovém objemu cca 500ks.
Praha 14
Zpracování protokolu jako podkladu pro vyřazení prostředků ICT, počítače, notebooky, servery, síťové prvky, monitory,, software a další příslušenství v celkovém objemu cca 500ks.
Národní knihovna České republiky
Vypracování analýzy požadavků projektu Národní eKnihovny na zajištění trvalé udržitelnosti a vytvoření návrhu vhodné technologické platformy včetně Enterpise architektury k zajištění trvalé udržitelnosti projektu Národní eKnihovny v souladu s Národním architektonickým plánem.
Vypracování analýzy procesů uzavírání smluv s variantním řešením pro implementaci procesu zveřejnění smlouvy. Dále byly poskytovány služby projektového řízení, především koordinace tvorby interní směrnice, koordinaci zabezpečení testovacího provozu a odstranění případných chyb a následně řízení pilotního provozu.
Vedení workshopů procesu uveřejňování smluv a školení anonymizace údajů.
Národní knihovna České republiky
Vypracování analýzy požadavků projektu Národní eKnihovny na zajištění trvalé udržitelnosti a vytvoření návrhu vhodné technologické platformy včetně Enterpise architektury k zajištění trvalé udržitelnosti projektu Národní eKnihovny v souladu s Národním architektonickým plánem.
Vypracování analýzy procesů uzavírání smluv s variantním řešením pro implementaci procesu zveřejnění smlouvy. Dále byly poskytovány služby projektového řízení, především koordinace tvorby interní směrnice, koordinaci zabezpečení testovacího provozu a odstranění případných chyb a následně řízení pilotního provozu.
Vedení workshopů procesu uveřejňování smluv a školení anonymizace údajů.
Koordinační středisko pro resortní zdravotnické informační systémy
Dodávka ICT vybavení dle specifikace objednatele.Dočasné posílení personálních kapacit Helpdesku eReg a správy majetku v rozsahu 3 FTE. Proškolení zaměstnanci docházeli v rámci projektu v období 1/2016 – 1/2017 do areálu SZÚ a poskytovali primárně technickou podporu systému eReg se zaměřením na registry RZPRO, NRPZS, JSU. V oblasti správy majetku byla poskytována evidence, vyřazování a pravidelná inventarizace.
Koordinační středisko pro resortní zdravotnické informační systémy
Dodávka ICT vybavení dle specifikace objednatele.Dočasné posílení personálních kapacit Helpdesku eReg a správy majetku v rozsahu 3 FTE. Proškolení zaměstnanci docházeli v rámci projektu v období 1/2016 – 1/2017 do areálu SZÚ a poskytovali primárně technickou podporu systému eReg se zaměřením na registry RZPRO, NRPZS, JSU. V oblasti správy majetku byla poskytována evidence, vyřazování a pravidelná inventarizace.
Delta Advisory a.s.
Služby projektového řízení a administrativní podpory sekce IT pro významného klienta státního sektoru.
Delta Advisory a.s.
Služby projektového řízení a administrativní podpory sekce IT pro významného klienta státního sektoru.
Janouch s.r.o.
Implementace postupů pro soulad s Evropskou směrnicí General Data Protection, vytvoření interní směrnice nakládání s osobními údaji a všeobecné podmínky zpracování osobních údajů. Zaměstnanci se zúčastnili semináře GDPR a byli proškoleni pro bezpečné nakládání s citlivými údaji
Janouch s.r.o.
Implementace postupů pro soulad s Evropskou směrnicí General Data Protection, vytvoření interní směrnice nakládání s osobními údaji a všeobecné podmínky zpracování osobních údajů. Zaměstnanci se zúčastnili semináře GDPR a byli proškoleni pro bezpečné nakládání s citlivými údaji